ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଗତ ୩ଦିନ ହେଲା ଇଣ୍ଡିଗୋର ବିମାନ ସେବାରେ ବ୍ୟାପକ ଅଚଳାବସ୍ଥା ଦେଖାଦେଇଛି । ଦେଢ଼ ଶହରୁ ଅଧିକ ବିମାନ ବାତିଲ ହୋଇଥିବା ବେଳେ ଅନେକ ବିମାନ ବିଳମ୍ବରେ ଉଡ଼ାଣ ଭରିଛି। ଯାହାକୁ ନେଇ ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଅସନ୍ତୋଷ ଦେଖାଦେଇଥିବା ବେଳେ ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ସମସ୍ୟା ବଢ଼ିଯାଇଛି । ଏନେଇ ଇଣ୍ଡିଗୋ ଏୟାରଲାଇନ୍ସକୁ ରିପୋର୍ଟ ମାଗିଛି ଡିଜିସିଏ ।ପୂର୍ବରୁ ମଙ୍ଗଳବାର ଏବଂ ବୁଧବାର ଦିନ ୨୦୦ରୁ ଅଧିକ ବିମାନ ବାତିଲ କରାଯାଇଥିଲା, ଯାହା ହଜାର ହଜାର ଯାତ୍ରୀଙ୍କୁ ଅସୁବିଧାର ସମ୍ମୁଖୀନ କରିଥିଲା। ଦେଶର ସର୍ବବୃହତ ବିମାନ କମ୍ପାନୀ ଇଣ୍ଡିଗୋ ଦିଲ୍ଲୀ, ମୁମ୍ବାଇ, ହାଇଦ୍ରାବାଦ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସହରରେ ଅନେକ ବିମାନ ପରିଚାଳନା ବନ୍ଦ କରିଦେଇଛି, ଯାହା ଫଳରେ ବହୁ ସଂଖ୍ୟକ ଯାତ୍ରୀ ଅସୁବିଧାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହୋଇଛନ୍ତି। ଇଣ୍ଡିଗୋ ଗୁରୁବାର ଦିଲ୍ଲୀରୁ ଛାଡିଥିବା ୩୦ରୁ ଅଧିକ ବିମାନ ବାତିଲ କରିଛି। ଏହାର କାରଣ ସମ୍ପର୍କରେ କୌଣସି ଠୋସ୍ ସୂଚନା ପ୍ରକାଶ କରାଯାଇ ନାହିଁ। ହାଇଦ୍ରାବାଦରେ ମଧ୍ୟ ପ୍ରାୟ ୩୩ ଟି ବିମାନ ବାତିଲ କରାଯାଇଥିଲା। ମୁମ୍ବାଇ ବିମାନବନ୍ଦରରେ ମଧ୍ୟ ଅନେକ ବିମାନ ବାତିଲ କରାଯାଇଥିଲା।ବୁଧବାର ଦିନ ଏକ ସରକାରୀ ବିବୃତ୍ତିରେ, ଇଣ୍ଡିଗୋ କହିଛି ଯେ ଯାନ୍ତ୍ରିକ ସମସ୍ୟା, ଶୀତକାଳୀନ ସମୟସୂଚୀ ପରିବର୍ତ୍ତନ, ଖରାପ ପାଗ, ବିମାନ ବ୍ୟବସ୍ଥାରେ ବର୍ଦ୍ଧିତ ଭିଡ଼ ଏବଂ ବିମାନ ଡ୍ୟୁଟି ସମୟ ସୀମା ଏହାର କାର୍ଯ୍ୟକୁ ଗୁରୁତର ଭାବରେ ପ୍ରଭାବିତ କରିଛି, ଯାହା ଫଳରେ କମ୍ପାନୀ ଅନେକ ବିମାନ ବାତିଲ କରିବାକୁ ବାଧ୍ୟ ହୋଇଛି। ବିମାନ କମ୍ପାନୀ ଆହୁରି ମଧ୍ୟ କହିଛି ଯେ ବାଧାକୁ ରୋକିବା ଏବଂ ସ୍ଥିରତା ଫେରାଇ ଆଣିବା ପାଇଁ, ଏହା ଏହାର କାର୍ଯ୍ୟସୂଚୀରେ ସାମାନ୍ୟ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆରମ୍ଭ କରିଛି। ଏହି ପଦକ୍ଷେପଗୁଡ଼ିକ ଆଗାମୀ 48 ଘଣ୍ଟା ପାଇଁ ରହିବ l ସୂଚନା ଅନୁଯାୟୀ ଇଣ୍ଡିଗୋ ଆଜି ସାରା ଦେଶରେ ୧୭୦ ରୁ ଅଧିକ ବିମାନ ବାତିଲ କରିଛି। ଗତ ତିନି ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ବହୁ ସଂଖ୍ୟକ ବିମାନ ବାତିଲ ପାଇଁ କମ୍ପାନୀ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ କ୍ଷମା ପ୍ରାର୍ଥନା କରିଛି।
ଇଣ୍ଡିଗୋ ଏୟାରଲାଇନ୍ସକୁ କାରଣ ଦର୍ଶାଅ ନୋଟିସ
